FANDOM

Ritsu Onodera (小野寺律, Onodera Ritsu) — jest głównym bohaterem serii Sekai-ichi Hatsukoi. Jest w związku z Masamune Takano, choć jeszcze nie jest uważany za oficjalny (tzw. canon).

Wygląd

High school ritsu

Ritsu w mundurku (15 lat)

Ritsu ma jasnobrązowe włosy i długą grzywkę, którą układa na bok. Jego oczy są duże i zielone, a skóra jaska. Kiedy miał 15 lat, pasemka jego fryzury rozchodziły się na środku. Włosy są miękkie i jedwabiste w dotyku (jedna z współpracowniczek po spożytym alkoholu mówiła, że bardzo mu zazdrości struktury tych włosów).

Opisywany przez Yoshino to bardzo atrakcyjny i posiadający "modny typ ciała", z szerokimi biodrami i małą, z doskonałymi rysami twarzą mężczyzna. Chłopak nie lubi uśmiechać się przez długi czas, często musi to robić podczas firmowych imprez, co sprawia ból jego szczęce. Podobnie jak większość męskich postaci z serii, Onodera jest stosunkowo wysoki - nieco przewyższa normalną skalę wzrostu. Jak przystało na typowego uke, jest jednak niższy od swojego seme, Masamune.

Osobowość

Kiedy Ritsu był młodszy, był nieśmiałym, pełnym nadziei, życzliwym i łagodnym chłopakiem. Odważył się przyznać do jego prawdziwych uczuć względem Masamune, ale był załamany, gdyż myślał, że Takano (wtedy jeszcze Saga) szydzi z jego sympatii. Spowodowało to, że u Onodery wyrodziło się negatywne spojrzenie na życie i miłość. Jego rówieśnicy ciągle go unikają, uważają, że on nie ma talentu. Te słowa zraniły go i jego dumę. Teraz nie jest już popychadłem, którym był w przeszłości, stara się udowodnić swoją wartość, pracując w innej firmie. Jest pracowity, dumny i szczery. Chociaż może być wybuchowy, pokazuje, że troszczy się o ludzi i stara się ich pocieszać, na przykład w odcinku 3, gdzie stara się rozweselić inną współpracowniczkę. Nienawidzi, gdy ludzie patrzą na niego ze względu na jego ojca. Wychował się w miłości do literatury, więc początkowo chciał pracować w firmie literackiej i był zaskoczony, kiedy wylądował w wydawnictwie edytującym mangi. Spodobały mu się shojo mangi, mimo że czasami nie rozumie ich przekazu lub treści.

Jeśli chodzi o jego relacje z Masamune, był strasznie rozdrażnionym po wydarzeniach z przeszłości, że na początku pracy nie mógł rozpoznać mężczyzny. Twierdzi, że jeśli zacznie się w jakiś sposób do niego zbliżać, to on odejdzie, tym razem na zawsze. Mimo negatywnych myśli, znowu zaczyna rodzić się romantyczne uczucie względem Takano.

Przypisy

  1. "The Case of Ritsu Onodera No.25"

Nawigacja

Postaci z Sekai-ichi Hatsukoi
Character icon Ritsu
Character icon Takano
Character icon Chiaki
Character icon Hatori
Character icon Kisa
Character icon Yukina
Character icon Yokozawa
Character icon Kirishima
Ritsu
Onodera
Masamune Takano Chiaki Yoshino Yoshiyuki Hatori Shouta
Kisa
Kou
Yukina
Takafumi Yokozawa Zen
Kirishima
Tinkle

Kanade MinoRyuichiro IsakaSasakiKazuma HenmiYasuda GouKaoru AsahinaSanae HoshinoYuu YanaseYukina MutouNanako SaitouErika IchinoseIori SatouArata HaitaniSaekiAn KohinataChinatsu YoshinoYoriko YoshinoRio KojimaNao KiyomiyaHiyori KirishimaKaitouSorataTinkle